To

Too much to many but so much fun! :D

Fun fun o nice nice har jag haft idag. Min älskling o jag blev bjudna på middag hos NoR. Efter maten var vi ute o busa med dom söta vovvarna. Nikko trivdes o kastade pinnar o han kan minsann vara hård mot vovvarna. Han har väl vanan inne med Bozo♥

Efter vi vart ute en stund blev det efterätt GLAASS :D Nikko mumsade i sig glatt o fort gick det! Vart ingen glass till mamma.. ingen glassmänniska.

Efter det ville Nikko ut igen så då gick vi alla ut en stund till innan vi åkte hem för att sova.
Han somnade gott ikväll. Mysgubben.. Älskar dig min bästa bubba

Imorgon efter jag lämnat lillskiten på dagis så bär det av till Solle för att hämta en liten surprise.. spännade! :D♥

Sov gott ni glada o ni bittra... försök sova gott! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0