Stabilt?

Inte såå va :D Keep goin strong bitches
***********************************

Min bebis arbetar hårt med sin nya arbetsbänk.. Han skruvar o bankar. Han övar så han kan bygga fina saker till hemmet sen :D



Det har vart en fin dag idag med soool. Det har varit kallt men sol o det gillas!

Min gamla gamla sveamössa hänger på än! :D


Jag o Nikko sov en stund efter lunch.. Det var inte riktigt meningen att jag skulle sova men det bara vart så.. :)

När vi vaknade så bar det av mot Sandö. Hem till Sabina o Esa. Ååå deras lilla Linnea var så söt o liten 2 mån. Hon var lika liten som Nikko när han föddes. Det va en helt underbar känsla att få bära o mysa med den lille. ♥ Hon mös i min famn. Längtar till min nästa bebis!
Anton o Nikko pysslade på med sitt. Mysigt o träffa Sabina med! :) Vi åt middag o fika bullar.. mycket gott! Tack♥

Svårt o bestämma sig.. bulle eller kaka.. :P


Sen fick jag även träffa Onny.. Deras hund. Bozos brud.. :) Guu va jag saknar Bozo.. Helt sjukt! Går inte en dag jag inte tänker på honom. Jag ska vara ärlig, Onny fick mig o börja gråta för Onny påminde mig om hur mycket jag saknar Bozo. Hur ont det gör att inte få träffa honom. Bozo kommer alltid att vara mammas första bebis.. o alltid finnas i mitt hjärta ♥ Oavsett VAD!

Min älskade Bozo

Nu ska jag göra mig en kopp varm oboy så här på kvällskvisten..

o mysa ner mig i soffan

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0