Julen

För julen e kommen hoppfaderallanleeej

Nikkos "första" möte med jultomten/arna i år! Han spelade chockad o bara stod o sa "ååh meh! Titta.." Gullunge!



Idag fick jag hämta hem en sjuk bebis från dagis.. Men han är och har varit förkyld och lite tungandad ett tag så det var ingen större fara.
När vi kom hem försökte jag få i Nikko lite mat men det gick sig inte utan han fick nöja sig med sin banan och clementin.. Lite vitaminer iaf!

När jag bytte blääblöjan på honom så passade jag på att duscha av honom och då ville Nikko stanna kvar i badkaret med duschslangen på. Vilket han gör ofta..  Så sitter han där o myser med vattnet o pysslar på. Medans han gjorde det så tog jag en pappershög o sortera på golvet utanför badrummet. Efter några minuter vart det väldigt tyst o lugnt.. Kikade in och fick se en halvt sovande kille :D ♥ Han orkade knappt hålla ögonen öppna stackarn. Torkade honom o på med blöjan o ner i sängen. Där somnade han gott under täcket. Han är så söööt ♥ Älskar dig!



Kommentarer
Postat av: yasmine

Haha, fy farao vad söt! :)

2010-10-21 @ 15:03:40
URL: http://helloyasmine.blogg.se/
Postat av: martina

hahaha så jävla gullig!!

2010-10-21 @ 19:44:15
Postat av: Nadja

Jösses vad gullig han är.......vi saknar han. Okej dig också då...Kramen

2010-10-21 @ 20:07:52
URL: http://www.nadjaone.se
Postat av: sophie

hahaha sötaste lillskiten <3

2010-10-21 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0