Hääärligt

Helgen har gått fram med stormsteg!

Måndagmorgon.. Nikko på dagis. Själv sitter jag nu på soffan och datanördar mig med en varm kopp té.

Idag ska det fixas klart lite här hemma..
Imorgon kommer nämligen ukki!! Ska bli skönt o ha han här ett tag :) Han ska byta mina däck också.. Det behövs bytas med tanke på att det är isigt ute.  Jag har tur som alltid får hjälp med mina däck.. Skulle aldrig göra det själv som sagt.. Har mina prinsessnaglar att tänka på :P

Våran helg har vart lika mysig som alltid. Vi har varit hos MoM o lekt. Sen umgåtts med LoM♥ Myst hemma o pysslat på.
Söndagen var Nikko hos sin far i ett par timmar.. (Kul o se Kimpa en snabbis också! Vi får ta fikan nästa gång jag kommer ner istället!)
Då åkte jag o fika sej lite  :D
Kvällen så var Nikko hos grannen o lekte ca en timme så jag kunde göra mitt utan att ha en liten som stör :) ÅÅ va han trivs där. Han har 3 katter o en hund där som han ääälskar och inte kan släppa riktigt. Han kan inte släppa LoM heller för den delen, dom busar rätt ordentligt! Springer hoppar i sängen busar runt. Skrattar skrattar o skrattar :D Han trivs som fisken i vattnet! Kul o se.

Fick även lite herrbesök sent på kvällskvisten.. Glodde tv och myste lite i soffan :)

Nu ska jag fortsätta här hemma.. Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: viktoria

ja byt däck föööfan... ingen snö verkar vi få å de blir snooooorhalt

2010-10-25 @ 11:03:39
URL: http://www.viktoriafrolund.wordpress.com
Postat av: martina

lala vad e de som händeeer där dåå?? herrbesökte åkte hem...?

2010-10-26 @ 09:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0