Feel

I feel good! :D

Idag har jag packat lite o pysslat här hemma. Det går undan!
På eftermiddagen så hämtade jag hem min älskling! Så gooo jag blir knäpp.. man har bara lust o krama o pussa ihjäl honom när man ser den där gulliga lilla gubben :)


Vi åkte hem till Micke o Mary med en hallonpaj, vaniljsås och chocklad.. Våran present till mannen i familjen :)  Blev en go fika som det ofta blir hos MoM. Nikko vet precis vilken hylla kakorna finns i hehe

Nikko har inte släppt mig en sekund sen vi kom hem. Han var så ledsen när han skulle sova ensam i sin säng.. Åå va ont det gör i hjärtat.. men jag satt vid hans säng en liten stund o klia han på magen. När jag reste mig upp för att gå så började han gråta och var helt förstörd.. Så jag satte mig vid hans säng igen för det är inte likt honom att gråta sådär.. kunde inte göra nått annat. Till slut så slappnade han av och somnade. Mitt lilla hjärtegull.. Mamma finns för dig 24/7 forever and ever ♥
Längtar till imorgonbitti då han kommer över till min säng o myser in sig.

Nää ska mysa ner mig i soffan nu..  ciaoo muppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0