Duktig

Min kille e så duktig!

Han ska prombt klä på och klä av sig sina kläder nu förtiden :)
Han pular på och fixar det till slut! Helt otroligt tycker jag som ser en liten mini sitta o försöka, försöka o försöka igen tills det blir rätt. Ibland kan han få lite hjälp om det blir bakofram o så. Jag blir så stolt!

Blöjan får jag heller inte hjälpa med.. han ska ta på sig den själv! Där får jag också gå in o hjälpa lite om det blir bakofram. Han är så söt och koncentrerad när han fixar o trixar. Ibland rinner dreglet för att han är så koncentrerad på det han gör hehe
Mammas lilla fixar pojke!

Han är även jätte duktig på att kasta skräp i papperskorgen, så fort han ser nått papper eller liknande så tar han den och springer till papperskorgen, springer till mig o pekar mot köket och säger nått som ska likna "kasta". Han ser överlycklig och mallig ut o väntar på mitt "ååå va duktig du är som kastade pappret!" Han svarar alltid "Aaa!" jätte stolt o ser glad ut :D

Han byter ALLTID toarullen om den är slut.. Tar den tomma rullen och går o kastar den, sätter dit den nya o klappar händerna. Helt sjukt duktig. Det är inget jag lärt honom göra utan han iaktar o sen gör likadant.

Om det ligger tvätt på toagolvet ibland så tar han den och slänger ner den i tvättmaskin. Kan bli lite jobbigt ibland när det är olika färger.. Får plocka upp allt o sortera lite :)

Min kille är helt otrolig med sina små saker han har för sig. Han lär sig nya saker varje dag. Det är så roligt att se :)

Tiden går fort och jag är så glad över att få vara med minsta lilla steg i hans liv. Hur underbart det är att få följa denna lilla guldklimp resten av mitt liv. Jag kan inte vara något annat än lycklig med dig mammas lilla ängel.

♥Jag älskar dig!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0