Den

BÄSTA kvällen på länge.. Har ont i käkarna för att jag har skrattat så mycket.
Ni "brudar" är helt otroliga!! Sjukare människor får man leta efter haha

Dom tog mig hit.. Gissa vart vi är.. hehe

love


Vilken överraskning!!

Vi åt trerätters som var helt underbart god.. Vi åt o tjöta ihjäl varann. Skrattade så vi höll på o dö. Jag höll även på o STRÅNGNE hahaha Linda som jämt ska vara så speciell o vill ha uppmärksamhet med sina nya ord som hon kommer på.... hahaha

Jag tycker dom är modiga som vågade samla oss på ett offentligt ställe.. Där folk kunde se och höra oss..

Med Ninas ljuva stämma under kvällen "chocolate salted ****"....
Jennie hon satt o flashade och tyckte vi var butcharna.. förstår inte varför bara.. haha
Linda henne säger jag ingenting om så har jag ingenting sagt... :D:D:D

Jag tycker att ni ska byta ringsignalerna på era telefoner.. Som Linda.. Hon hade Peps Perssons låt Oh Boy.. Dags o byta! haha (bakgrunds musiken)

Skönt att se att det finns fler på samma nivå som en själv. Med den bästa humorn!

♥Är så tacksam över att ha så fina vänner♥



Som dom fina änglarna dom är!
Kraaaaaam o kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda Tjärnström

haha, du är ju inte klok, Peps Persson-signalen har jag inte ÄN, men blev ju sugen =) Men visst jag håller med, kvällen var helt klart BÄST!! Vi var grymma alla fyra! Tack för en superkväll <3

2010-10-13 @ 11:10:07
Postat av: Jennie Dahlin

Wohoooo!! Först nu såg jag det här! Är inte så snabb ja! Vad du är söt Marika!! Helt klart en toppen toppen kväll:) men så är vi ju grymma också!! Tycker vi gör om det här snart, eller hur? Kramar av mass!

2010-10-17 @ 00:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0