A

A girl gotta do what a girl got to do :P
Har fortfarande inte hämtat mig från först tors o sen fredagsjippot.. Heeelt slut! Man börjar bli gammal! :) Ja herregu vad tiden går fort.. Fyller snart 31! Coolt..
Men fyyy va roligt jag har haft. Lyckade dagar! Tack för eeeverything allihop :P

Hoppas på fler snart!

Just nu sitter jag o väntar på min bebis som vaknar när som.. Då ska vi ut o hitta på nått. Nån som vill bjuda på kaffe kanske? :P
Åå jag är så glad o lycklig över min lilla kille. Inser att han blir bara större o klokare för var dag som går.. Helt sjukt ibland när man testar honom o han förstår vad han ska göra. Man blir så stolt och paff :D Me love u ♥


En låt till Sophie, Diana Martina Elin mfl.. Guu vilka minnen.. När vi ägde dansgolven och stack! "stiiick" hahaha


 

Liite finare liite bättre


Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅÅHHH!!!!! Those where the days!!!!! Komsi hit snart å hälsa på iallafall;) Då blir det party!!!!

2010-10-31 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0