Vet

Vet inte vad det är men har sånt skönt lugn i mig.. Tjatar om mys men det är för att jag känner mys i hela kroppen.
Fast ekonomin e kass o jag vill shoppa loss osv så ser jag så mycket positivt typ i det o dom personer jag har runt omkring mig. Nikko e självklar..

* Snön. Blir så mycket vackrare ute.
* Snart jul vilket innebär pynta jul, vilket jag älskar!
* Min familj.♥
* Köpa julklappar!
* ALLA kärleksfulla vänner jag har vid min sida.

Sen e det ett par till punkter men orkar inte :D

Bilder från idag.

Ritstund.. Blomman LEVER ÄN!! Chockat.. Fick den av mina kära arbetskamrater on the policia ♥ Jag har verkligen inga gröna fingrar.. men vårdat den med kärlek.. kärleken som jag fått från er! :) Fick jag till det va Linda... :P

 

Bus stund med grannen där vi även åt middag och hade lite kvällsmys ♥

Love me life! Me future filled with surprises


Kommentarer
Postat av: Sabina

ÅHH VILKEN UNDERBAR INSTÄLLNING VÄNNEN! ME LIKE!! Fortsätt så ... KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2010-11-10 @ 19:46:10
URL: http://http://misssabina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0