Va

Va f**n pirrar det i min mage för??! Typ som att jag vore kär.. haha Nonoo no more kär :P inte just nu.. Jahaa jag e fri som en fååågel :D:D

Jaa men kan det inte komma meeer snööö .. Jaahaaaa det snöar apmycket meeer snöööö jahaaa STOOORA flingor också...
Önskar även att det kunde bli lite kallare.. jahaaa det är visst kallare ute.. jajaa

Känner mig sjuk.. men undviker så gott jag kan. Feber, fryser...

Ont i fötterna.. Måste få fotmassage! Jajaaa dom står på kö utanför dörren för att massera mina fötter.. jahaaaa

Måste tvätta min flottfrilla.. jaaa va kul o gå o lägga sig med blött hår så att kudden blir dyngsur.. ååå längtar..

Måste gå o sova nu.. Jahaaa det sa jag för en timme sen också jahaa


..................

Jahaaa jag e mongoloid jaajaa.. då förstår jag ALLT! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0