Skyltsöndag

Idag har familjen vart på Skyltsöndagen.. Familjen består av mig o Nikko + grannen o dotra. Vi e som en familj! ♥

Med hela -17 grader ute var det inte så jätte kul o stå ute men vad gör man inte för dom små.. Allt!
Julen o allt som hör till är menat till barnen. Det är dom som ska få njuta av den härliga stämningen. Barnen som har sina föräldrar nära o kära runt omkring sig är lyckligt lottade.. Önskar jag kunde ta hem alla barn som inte har allt det där o ge dom en massa kärlek! Blir så ledsen i hjärtat när man vet hur många barn som är ensamma under dessa högtider.. utan sina föräldrar, värme o kärlek.

Vi kom lagom till när barn o föräldrar dansade runt granen.. Nikko ville inte dansa utan mest strosa omkring o titta på allt som hände runt oss.
Mysigt med julmarknad, tomtar, eldar och sång.
Väntan på tomten vart för lång så jag fick dra Nikko i pulkan ett tag innan vi gick in på konsum för att tina upp. Till slut var det dags och vi ställde oss i kön för att träffa tomten med godispåsen.
Nikko såg lite förvånad ut när han fick godiset men blev glad när han förstod vad han fick :D











♥Min finaste pojke♥

Kommentarer
Postat av: Liz

<3 <3

2010-12-02 @ 13:35:36
Postat av: Liz

Meh.. skulle ju bli hjärtan.... haha... ja, men du fattar!

gulle di!

puss

2010-12-02 @ 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0