Nice

Guu va roligt det är att jobba på Terracotta!! Trivs jätte bra och känner att jag kommer in i allt fort. Har inte vart där så länge men känner mig lugn o trygg i det jag gör. Mycket o tänka på men nästan allt faller sig naturligt :)

Vägarna förbi? Kom in o säg hej :) 

Längtar redan tills imorgon så jag får jobba igen :D

Det enda tråkiga är att jag inte får så mycket tid med Nikko på kvällarna. Slutar mellan 17-18 varje dag så det blir typ middag, varva ner och sen sova. Min mysbebis som har blivit så stor.. Han är så med! Jag märker att han vill prata och förklara saker men ibland så förstår jag inte allt och han gör allt för att försöka förklara.. Han tar min hand o säger "kom" o så visar han och bubblar på. Mitt lilla hjärta snart så släpper spärren :)

Älskar dig såååååå mycket. Älskar dig mest o kommer alltid att göra det! Min finaste lilla älskling.. Älskar räcker inte, min kärlek för dig är så mycket större ♥


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad fina ni är.

2010-11-28 @ 00:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0