Mohaha

Vissa är klokare än andra....

Happy happy

En liiite trött Marika på väg till jobb


Ser fram emot fredag.. Kommer att bli scary men med gott och tryggt sällskap så ska det nog gå bra.. Eller? :D Kommer bajsa brallan.. Jag o grannen ska se Paranormal Activity 1 och 2.. Någon annan som också vill se? :P Vi får dricka vin så vi slappnar av lite hehe + en pressening i soffan!

Ser även fram emot min tatt som kommer att ske. Två små. Jag är glad att jag inte har gjort nån tatt förens nu.. Skulle ha haft en massa konstiga o roliga tattar på kroppen isof. Tur att jag inte försört min kropp på det viset iaf! Hade ångrat det mesta som jag velat ha vid olika tillfällen i mitt liv. :)
Tur att man är lite klok iaf när det gäller vissa saker! :D



Kommentarer
Postat av: Lee De Licious

hihi sett 1:an den e dålig, inte alls läski tyckte jag :) vad blir det för tattoo?? kram

2010-11-04 @ 15:16:46
URL: http://liesahlin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Varför 2 små? Kör loss och gör en större gumman när du ändå e på g vet ja :) Kram

2010-11-06 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0