Lördag

Grannen nere har fest.. (strypvarning) grannen brevid har också fest.... Liiite små störande när man har bebis hemma.. Men som tur är så har den värsta av dom slutat låta nu och säkert på utgång.. SKÖNT! Annars skulle jag legat o hoppat i sängen till deras bas... Då hade dom fått se en arg partypooper!

När Marika ska sova då ska det helst vara tyst o mörkt.. kanske lite känslig ja! Men om man har bott i hus i ca 5 år så är man van vid att det är tyst och ingen som stör.

Imorse fick jag tillbaka min baby och vi lekte o busade en stund.. Fast jag bara vart utan honom EN dag så känns det tomt på något sätt och man känner saknaden när han är borta. Nu när han kom så kände jag verkligen att jag ville äta upp honom o krama ihjäl honom för att jag saknat hans närhet. :)

Senare så var vi ute på restaurang o käka middag med grannen. Mysigt! Tog en extra runda med bilen för jag kände bara för att köra runt.. Det kan vara så skönt o bara åka omkring snacka och lyssna på musik på kvällskvisten.

Såå nice med en kär vän ♥

När jag o Nikko kom hem så vart det mys i soffan med lördagsgodis! Uppskattat :D
GOOCKAAAAAA!! (godis) Vi tittade slutet på Bolibompa och sen tittade vi Toy Story2 som Nikko också tittade på!! Första gången han var inne i en film i mer än 1 minut.. :P

Självklart innan sovadags så vart man överfallen med pussar o kramar.. Det slutar alltid likadant också, att han säger killa.. då ska jag klia där han visar..  "dä dä dä mamma dä"
Ibland när jag inte hänger med i hans svängar så tar han tag i min hand och visar vart jag ska klia.. Bortskämda unge! :D Men ibland så ger han tillbaka självmant och då ser man hur lycklig han blir när jag visar att jag uppskattar det han gör. Vänta bara tills du blir lite äldre och förstår dig på pengar... En femma för kli på ryggen på mamma? haha ;)
***********************
Från igår på våran skräckfilms natt..

Det låg något under filten.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0