Like

En rolig dag! Första dagen på Terracotta, vilket gick jätte bra, tycker jag iaf! :)
Fick ta emot lite kunder och hantera postdelen. Roligt! Kommer att trivas som fisken i vattnet där. Mycket att ta in men jag suger åt mig allt! Kommer bli skit bra :)

Äntligen är min bebis hemma också! Han är snorig o har vart hemma från dagis hela veckan. Men Matte var hemma med Nikko idag o det var ju snällt av honom så att jag fick vara på jobbet första dagen iaf :) Fick honom efter jobbet. Men jag får nog tyvärr vara hemma imorgon.. :( men vad gör man?? Önskar att jag kunde klona mig..


Min älskling som har legat o myst med mig i soffan hela kvällen ♥ Inte konstigt att jag själv är snorig och hostig så mycket pussar o kramar jag får mest hela tiden :D

♥Älskar dig mest min finaste pojke♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0