HOhoo

Tillbaka till jobbet imorgon!! :) Roooligt
Nikko verkar vara fit for fight igen..Vi har vart ute o åkt pulka med grannen, lekt o fikat. Han verkar så gott som återställd efter snoreriet..

Förstår inte att det redan är Fredag imorgon.. Nikko ska till Matte hela helgen.. Kommer att bli konstigt att inte få ha helg med min lilla. Vi har våra små rutiner under helgen. Men kan ju bli skönt också att få en hel helg ledig.. Blandade känslor som med allt annat :)

Idag har jag tagit fram julkartongerna.. Ääälskar mitt pynt! Inte satt upp grejerna än men det kommer! Kommer att bli en hel tomteverkstad här i min lilla tvåa.. Har haft ett hus att fylla med mitt pynt förr.. Mycket blir det! Men mysigt ♥

Det kommer nog bli lite party party i helgen men inga speciella planer än så länge.. Vi får väl la se vart det bär hään! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0