Bortamatch

I vanlig ordning så kan det inte bli mer än roligt när Marika är på G.. En apkul helg.
Tack Liz för att du finns och är lika sjuk i huvudet som jag! :D Liite partypooper när du åkte hem där vid 2 tiden.. :P Älskar dig ändå! Men min natt fortsatte och fortsatte och fortsatte :D:D:D  Roooligt

Min lilla älskling är tillbaka.. Åå va jag älskar honom! Jag hade rätt med mina tomtar.. Han sprang runt här helt överlycklig och förvånad över förvandlingen :D Massa tomtar överallt! Tror att det var min första lediga hela helg sen Nikko föddes :) Skönt o få pyssla på utan att ha en liten nyfiken runt en som kräver uppmärksamhet ♥

Imorgon är det jobb som gäller och jag ser fram emot det. En ny vecka med nya tag!

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Dina

Hörrudu Marika, bortamatch, betyder bortamatch...;-)

Och den skulle vi vilja höra lite mer detaljerat om... :-D

2010-11-26 @ 11:02:01
URL: http://www.dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Liz

Läste först nu... haha... och hur glad är inte jag som oxo har hittat nån lika skadad i roten som jag...?? AP GLAD!!! :D

älskar dig gumselumselumsan :P

pöööööss och kjaaaaaam

2010-11-27 @ 22:35:04
Postat av: M

Dina.. Jag tror inte du vill höra några detaljer! haha

2010-12-08 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0