Weehooo

ÄNTLIGEN har jag fått mitt nät tillbaka! Back on track biatches :P

Nu kör vi!

Snart dax för en tripp ner to my old neighborhoods som skrivet i inlägget innan. Jag längtar så mycket så att jag måste få upprepa mig lite :D Vi syns snart alla mina älsklingar ♥

Idag har jag lämnat min lilla älskling till Matte. Han är frisk nu :) Så imorgon ska jag hämta honom från dagis och dåå ska vi kramas. Saknar honom så här på kvällskvisten.. Tur jag har saker o göra så tiden går fort :P 

Idag har det varit en mysig dag. Vart i farten sen jag lämnade Nikko. Nu sitter jag här i min soffa och är helt slut.. Ska lägga mig ner o mysa resten av kvällen. Love

Bild på prinsessan..



Avslutar detta inlägg med dessa ord..

--------------------------------------------------------------------
Did it hurt when u fell from heaven? Cause your face is fucked up!

--------------------------------------------------------------------



Kommentarer
Postat av: martina

åhhh sköönt!!!! no more chuck..

2010-05-20 @ 00:12:52
Postat av: martina

vissa människor ser verkligen ut som dom e fucked up i ansiktet..haha men de blir väl så ibland..alla kan ju inte vara suuupersnygga ;) stackarna...

2010-05-20 @ 12:11:52
Postat av: kettmpa

Did it hurt when u fell from heaven? Cause your face is fucked up!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA KLOCKREN

2010-05-20 @ 14:35:16
Postat av: Marika

HAHA Visst kimpa :D Tyckte den var hur rolig som helst!

2010-05-20 @ 16:21:17
Postat av: Lie

hej ja det ska bli skoj å ses! Har ni nån plan för fredagen?? Jag tänkte komma ut till Orminge på dan nån gång, hoppas d e fint väder :)

2010-05-20 @ 17:20:14
URL: http://Liesahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0