NOrrland

Jag o Bozo var på en helt underbar morgonpromenad djupt inne i dom norrländska skogarna. :D

Jag älskar att gå i skogen. Det är så mysigt och man försvinner in i en annan värld och tankarna bara flödar. Jag kommer fram till så mycket. Tex. Hur bra jag har det egentligen trotts att jag blivit dumpad i norrland, min trygghet försvann, familjelivet som jag trodde skulle hålla för evigt blev det ändrade planer på, flyttat till en lägenhet, inte fått åka till Thailand på våran familjeresa, ekonomin e kass m.m Tunga bitar att gå igenom och att acceptera helt plötsligt.

Allt detta har hänt på så kort tid.. Jag flyttade ut från huset i Februari och jag står på fötter redan!! och har kommit över det mesta! Men jag har haft underbara vänner och familj som stöttat mig och funnits där 24-7. Ni finns nära i mitt hjärta allihop! Älskar er ♥♥♥

Konstigt nog är jag lycklig idag över att allt detta har hänt.. Kommer fram till saker som gör att det som hänt var nog det bästa som kunde hända. Det ger mig så mycket mer.. och jag har insett vissa saker som gör att jag blir sååå glad i mig själv  :)  Slipper en massa skit! Nu går jag min egen väg som JAG vill gå.

Jadu.. Mycket som snurrar i skallen. Men nu ska jag sluta surra.. Skulle kunna skriva en bok om allt :D

Älskar dig min pälskling! Du är o förblir mammas bebis ♥


Kommentarer
Postat av: martina

<3 älskar dig =)

2010-05-12 @ 09:32:37
Postat av: Sabina

Finaste Bozo!! Den största bebis du någonsin kommer att få - när Nikko väger 50 kilo så är han ju tonåring ;-)

2010-05-12 @ 10:14:31
Postat av: Maia

Heja Ica!!! Bra där. Det syns på dig (på bilderna) att du mår så bra nu. Bättre än på länge. Jag är så glad för din skull OCH det är DU värd! puss

2010-05-12 @ 12:20:42
Postat av: Lie

E glad att du är glad stor ;) hihi, love U! puss

2010-05-13 @ 09:08:35
URL: http://Liesahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0