Modem

Mitt modem e paj.. :( Jag känner mig handikapp utan ju! Men hoppas att jag får mitt nya modem så snart som möjligt!

Igår! Fast det inte ens var strålande sol :)


Idag är det ganska grått men ändå 17 grader ute. Såå underbart! Det går åt rätt håll :D

Nikko har fått feber igen.. efter en vecka på dagis. :( Men han äter o dricker så jag hoppas att det går över fort. Vill inte att min lillbubbi e sjuk.. Så liten o hjälplös. Inatt var jag uppe en sväng med Nikko för han hostade så att han kräktes stackarn. 3 ggr! Så det var bara att gå upp o byta sängkläder och dricka lite vätska. Min lilla älskling ♥

Hörs o ses snart igen mina älsklingar :P


Kommentarer
Postat av: martina

ja liten..=( men du gillar ju o vara uppe på nätterna vad jag förstått ;)

2010-05-14 @ 14:27:14
Postat av: Kathleen..

Lillen=( Hoppas han blir bättre snart!!

2010-05-14 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0