Lite..

Lite snyggare, lite bättre ;P

Vi hade en jätte mysig Valborg. Med mycket mat o läsk :)

Nikko grillade korv med bröd o jag gjorde mig en kycklingsallad. Mumma.. :)
Sen gav Daniel en massa gott som ostbågar m.m till Nikko som åt så nöjt så. Nikko blir populär vart han än är.. Brås på sin mor tror jag nog hehe

Vi hade en jätte rolig kväll. Nikko höll sig vaken ända till 21.30! Han var hur nöjd o glad som helst hela kvällen. Han är en sån behändig liten kille :)

Ibland ska man ha tur också.. Matte lämnade bilbarnstolen utanför dörren igår morse.. Då hann nån kattjävel pissa ner stolen så den stinker baja (men vissa gillar lukten av baja tydligen) Kattpiss e svårt o tvätta bort.. Lukten sitter oftast i oavsett hur mycket du tvättar. Hatar katter...

Meeen på grillpartyt så fick jag ett erbjudande, Att köpa en bilbarnstol!! Helt perfekt! Fick med mig den direkt oxå! Så slipper jag den där äckliga piss stolen :) Tack tack tack ♥

Valborgsfina :)

Min snyggaste ♥



En suddig bild blev det.. men orkade inte ego fota mig! :)

Nu ska vi se vart den här dagen bär oss :P

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Sabina

Fy vad äckligt med kattpiss - bland dom värsta dofterna som finns!! En kattjävel pissade ju på Antons vagn (sufletten) och nu har Aska sina beundrare strykandes omkring här IGEN så nu doftar hela källaren kattpiss! Jag är djurvän - men den där hankatten är inte mycket värd när han pissar ner allt .. så, yxan står slipad å klar ... Haha skoja (nästan)

2010-05-01 @ 10:15:28
URL: http://misssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0