Längtar

Längtar såå till stockholm! Längtar till alla mina nära o kära. Igår mådde jag skit.. idag känns det bättre men fortfarande trött. Det kan vara för att jag e trött av att bo i en sjukstuga.. :), sjuk själv, snart röda dagar, no money m.m Behöver bara ha en kram, en riktig kram från en som bryr sig på riktigt!

Jag försöker komma på fötter o har lyckats ganska bra, jag är lycklig i mig själv och överlycklig med Nikko men ibland faller man och jag blir less på allt! (inte nikko)
Allt går för fort och jag måste nästan sätta mig ner o fundera för att komma ikapp mig själv.
Tur att det är lättare för en del att börja om på nytt direkt.. (varningsklockooor)


Jag vill ner till mitt. HEM! Saknar alla. Jag vill känna av den riktiga kärleken och närheten som gör en hel.
Nu är det inte många dagar kvar tills vi kommer!! Har väntat flera månader till nästa vecka :D Äntligen är det snart dax! Funderar på att åka lite tidigare bara för att jag saknar alla er sååå mycket!

Sen är det ju Orminge karneval vilket man INTE får missa :D Då blir det partyparty gubben med hela gänget! Nikko ska få uppleva sin första karneval :D Underbart!

Här kommer bilder på sjuklingarna




Kärlek till er alla vänner




Kommentarer
Postat av: martina

ÅHHH jag hade velat va där hos eeerrrrr!!! hur kul e de o ta hand om sjuka barn när man e sjuk själv =( ICKE ICKE!! orken tar lixom slut ibland och jag önskar ni bodde här..MEN SNART SÅ E NI IN YOUR HOMETOWN för några dagar!!!! skynda skynda hynda...

2010-05-18 @ 22:04:40
Postat av: Nina

Tråkigt att ni är sjuka! Det verkar bara gå runt runt. Skönt att ni har Stockholmsresan att se fram emot! Det blir härligt! Sköt om er! Saknar dig, det var länge sen!! Kram Nina

2010-05-18 @ 22:17:30
Postat av: kettmpa

Hoppas ni mår bättre!

2010-05-19 @ 07:00:13
Postat av: Marika

♥♥♥

2010-05-19 @ 09:33:05
Postat av: sophie

KRAM!!!!!!

2010-05-19 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0