Happyhappy

Nu är familjen hel igen! :)
Min snyggaste pälskling är hos mig heeela denna vecka, ända fram till på söndag :) Skönt!
Jag ska ge han en dusch ikväll.. Han luktar snusk!

Ute nyss


Lägger upp lite bilder då.. :P

Nikko satt o kollade in sina tår i typ en kvart.. Satt o vicka på dom o peta o smaka..


Ute o kör bil.. Kör med en hand på ratten. Coolingen :D



Sen lite bilder till er som stör sig hehe


Den här veckan kommer att bli lite spännande.. ♥  Skriver kanske om det senare!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Kathleen..

Snygging=O))

2010-05-10 @ 14:47:55
Postat av: Dina

Fina bilder på en vacker kvinna!

2010-05-11 @ 09:12:02
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: martina

MIG STÖR DE!!! haha du är bäst marika =) och hur kul e det för dig när en hund luktar snusk..varför gör han de..?

2010-05-11 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0