En fin dag

Med min älskling :)

Vi har busat och vart lite på äventyr med bilen hos en gullig som ville byta mina däck.. Ja ni hörde rätt... Har inte bytt förens nu! hehe Skulle aldrig göra jobbet själv! Jag har mina naglar att tänka på :P
Tur att det finns män som vill byta dom åt en.


Här ser ni min huliganunge som trodde han kunde göra som han ville helt plötsligt.. Han ser tom. chockad ut när jag ber han sätta sig ner. ( Ibland får han kladda på med maten bäst han vill)


Min gladskit! Han är så söööt ♥ Det bästa jag har gjort här i världen



Sen till mina där nere.. Nån som känner sig manad att ta sig an med mitt barr?? Bokstavligt talat BARR
Syysterrrrr?? ♥


Barret måste av.. Fattar inte att det var ca ett år sen jag klippte mig sådär kort! Det växer som ogräs!!



Kommentarer
Postat av: martina

raj raj raj KORT SOM MIIIG!! jag kan klippa dig!! haha så du blir fin när du ska träffa A.H

2010-05-20 @ 23:22:46
Postat av: Lie

man kanske ska klippa sig liite oftare än 1 gång per år hihi ;D

2010-05-21 @ 14:51:45
URL: http://liesahlin.blogspot.com
Postat av: Marika

Lie inte om man heter Marika och är rädd för frisören :D:D:D

2010-05-21 @ 18:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0