Dagen

Dagen har fortsatt att vara härlig. Efter jag hämtat Nikko från dagis så åt vi lunch o så sov Nikko i nån timme i vanlig ordning. Han är så glad, skrattar o busar. Man ser att han mår bra mitt lilla hjärta ♥

Efter han vaknat så tog vi på oss ytterkläder och så tog vi med oss Bozo för ett möte med sin tjej.. Onny!
Han verkar äälska henne :D Hundarna busade medan Nikko var på små upptäcktsfärder med sitt kex. Det är ju så härligt väder så man är rätt nöjd :)

Väl hemma så fortsatte Nikkos jakt efter alla dessa katter på gården. Stenar är också en favorit... Vi var ute i en timme o bara strosade runt o busade på gräsmattan utanför oss.

Kvällen har vart mysig med en kärlekskrank till son och hund :D  Det är så roligt att se dom ihop när dom har sina speciella lekar för sig.. Nikko håller på o kiknar av skratt och Bozos svans o bustarm är igång. Mina snyggingar!


Jag gillar regnamnet....


Retstickan o Klumpen ♥
Bozo vågar inte ta bollen ifrån henne.. så han väntar snällt tills han får ett bra tillfälle. Respekt! :)


Min finaste


En bra o avslappnad dag

Kommentarer
Postat av: Sabina

SÖTA, jag kopierar bilderna till min blogg =) KRAAM

2010-05-13 @ 08:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0