Åååå

Vad det är härligt ute. Helt underbart! Det bara spritter i kroppen :)

Idag har jag iofs vart ganka trött men vart på bra humör tack vare min bäste vän solen!

Jag var på en mysig långpromis i morse med Bozo. Vi strosade runt i skogen precis som förr innan Nikko föddes. Jätte mysigt. Älskar honom! Kände även att jag älskar livet!

Nu leker livet.. Har så mycket roligt framför mig så jag vet knappt vart jag ska börja.

Äntligen fri från allt det trista.. Har en jobbig sak här i livet som alltid kommer finnas med och som jag inte kan göra ett skit åt. Känns som att det löser sig till det bästa i slutändan ändå. Man lär sig o leva med vissa problem här i livet.

Manipulativa, kontrollerande, tråkiga, fantasilösa, äckliga, konstiga personer ur min väg!!

Friiiii :)

Senare mot kvällen var jag o Nikko ute hos MoM i solen. Jag stod o tittade på när dom arbetade med tomten. Nikko gick runt o yra med Theo.
Guu vad jag saknar det! Plantera och fixa med blommorna ute på tomten. Sitta o ta en kaffe på altanen på solstolarna. Men som tur är går det att få igen!
Tur jag har! :D




Fick lite tänkvärda ord av en vän..

Det är den gamla hönan som gör den godaste soppan...

Kommentarer
Postat av: martina

mm och när sen det blir 100 kockar så blir ju soppan alldeles underbar..ett hopkok så att säga..lite gbg..lite mer gbg..lite vissa delar av orminge..lite alphyddan..lite röda t-banelinjen..ja fler desto bättre..=D

2010-05-11 @ 20:44:37
Postat av: katja jansson

Önskar dig all lycka från mitt hjärta<3 visst är det härligt med solen! Du är ung och du har livet framför dig..love you..om det är något nytt som händer i ditt liv så berätta...är nyfiken;)

2010-05-11 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0