Weeho

Äntligen torsdag, som vi har väntat!! :D ♥

Bebis e på dagis och han har börjat förstå att jag går därifrån nu. Så när jag ska vinka hejdå så börjar han grina :(
Ååå va det skär i hjärtat.. Vill bara ta upp han o ta hem han igen :)
Nää men jag hinner inte ens gå till ytterdörren så blir han tyst.. För att dom börjar leka med något. Vilket gör det lite enklare att åka därifrån för mig! Min lilla älskling.. min finaste pojke!

Nu ligger jag här i soffan och funderar på att ta ett bad innan jag ska hämta Nikko igen.. Kanske drar en solning istället?

Snart kommer min nya telebobo också!! Weee  Min andra är inte riktigt 100 efter sista doppet i toan.... :/ Men den funkar! Helt otroligt va den telefonen har varit med om mycket.. Tvättmaskinen, toan två ggr, kastad mot golv, mark osv Me like Sony E :) Pra krejor

Skriver mer senare och lägger upp lite bilder too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0