Nuså

Nu e vi på G. Friskförklarade och fit for fight igen!

Imorgonbitti ska vi till dagis. Det ska bli kul och se hur Nikko beter sig där. Han kommer säkert tycka att det är jätte kul!

Idag har jag gjort nytta.. Jag satte Nikko på sin pulka sen tog jag vagnen lastad med kartonger och annat "skräp" och gick fram o tillbaka till förrådet med sakerna. Skönt och få bort dom från lägenheten. Sen gick vi en extra runda med pulkan o Nikko höll på somna efter en stund så det var bara o vända.. svårt o sova i en liten sittpulka :)

Väl hemma så styrde jag om lite i garderoberna och plockade. Känner mig duktig när jag donar hemma :D

Nu blir det tv och jag SKA ligga i sängen innan 22.. Det har jag sagt i flera dagar nu.. Men jag fastnar i nätet, msn och tv till sent på natta :)

Ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0