Japp

Det vart dagis idag och det har varit full rulle hela dagen förutom nån timme på dagen då Nikko o jag däcka här hemma.
Vi var o lekte med Polarn Pär (Theo) tills kvälla. :)

Imorgon ska jag lämna Nikko själv på dagis. Roligt o lite små nervöst! Eftersom han är min son så vill jag att han ska ha det bäst.. o jag vet att han kommer att ha det bra men han har ju inte mamma däär juu när han slår sig osv Men som med allt annat är det en vanesak och det är bara nyttigt o vara utan mamma ibland.. Min lilla älskling har blivit så stor. Tiden går för fort!

ciaoo




Kommentarer
Postat av: martina

jag vill bara att han ska ge ALL mat till bosse..TACK!! TACK!!

2010-03-11 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0