Idag

Idag har det vart en bra dag. Jag har jobbat och Nikko har haft det bra på dagis. Efter jobb så åkte jag till M o fika.

Nu har jag lämnat Bozo :( Såå tråkigt! Det är jätte tomt här hemma. Samtidigt som jag vill ha han här för alltid så är vardagen lite enklare. Jag behöver inte klä på klä av Nikko för promenader, stressa på morgon kvällen med promenader.. Han är så goo min pälskling. Vi har verkligen haft två bra veckor tillsammans. Min kärleksfulla vovve♥

Nikko o Bozo leker så bra tillsammans. Dom jagar varann med leksaker och Nikko är så gullig med honom med pussar o kramar. Dom har även en speciell grej mellan dom. Nikko lägger sina händer på Bozos rygg och Bozo knuffar iväg honom med en lätt rump puff. Nikko skrattar så gott o så kan dom hålla på tills Bozo tröttnar o går därifrån. Huvudsaken är att båda är med på det :)

Nu längtar jag till Torsdag! Min käääära vän kommer juuu :D Det ska bli så roligt och skönt att ha min älskling här!

En riktigt rolig helg lär det bli :D

Tyvärr kan jag inte sätta upp foton för det e nå knas med uppladdningen o datan.. ?  Kanske nån datakunnig vill komma o hjälpa mig? Blink blink  :P

Nu blir det Cougar Town heippaaa

Kommentarer
Postat av: martina

åhh på torsdaaaaag får jag träffa er!!! LÄNGTAR SOM FÄÄÄN!!

2010-03-23 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0