Hate/Love

Hate
Jag må vara fjantig men som dom flesta vet så skulle jag åka till Thailand om några dagar... Men så vart det inte.. :/
Jag försöker undvika just Thailand.. MEN jag ser ordet överallt o blir påmind heela tiden!! Reklamer på TV, varje dag i tidningen står det alltid nått om just Thailand o billiga resor, hör folk prata om landet osv Idag när jag stod o diska o lyssna på musik.. vad tror ni stod på baksidan på alla tallrikar... THAILAND!  Surt...

Love
Nikko o jag var på dagis idag o det var roligt. Han sprang runt som en tok och lekte lite med bilar, kollade in dom andra barnen o sprang mest fram o tillbaka under ett skynke som hängde ner. Vissa roar sig lätt.. :)
Han verkade iaf trivas. Vi ska dit imorgonbitti igen o latja.
Visst.. Nikko däckade i bilen direkt när jag satte ner han i stolen så jag gjorde lite ärenden så han fick sova en stund men han vaknade sen när vi kom hem o var pigg.. JAG var heelt slut! :D  Helt slut i huvet. Jag vart jätte glad när jag efter ett par timmar märkte att Nikko var trött! Så då snarkade vi ihop en stund. Jätte skönt!

Vi var även ute en stund i solen.. Nästan lite vårkänslor! Handlade o så hem, laga mat, kolla Bolibompa och nu vart det tack o gonatt för den lille. Han var jätte trött. Känns lite skumt att han lägger sig så här tidigt men jag njuter! :D

Då är han pigg o glad imorgonbitti mitt lilla ♥ Jag har inget bra morgonhumör.. men kan inget annat än att skratta när jag ser hur lycklig han blir när han ser att jag öppnar ögonen. Han blir helt till sig i brallan :D

Ikväll ska jag lägga mig så sent som möjligt.. gärna 1-2 kanske 3.. :P

Huliganen


Grannen under äälskar oss...


Färdig handlade..

Kommentarer
Postat av: martina

åhh han e så söööt!!! o du..jag tänkte på det här me thailand..kanske du o jag skulle dra istället =D en trevlig semester med trevligt sällskap!! WIIIHOOO..eller förresten..vi drar till gbg istället =D

2010-03-05 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0