Boooring

Nikko e sjuk.. snorig, hostig och troligtvis öroninflamation :(  Tycker så synd om honom när han är så ynklig.. Tur att han är mysig o vill ha närhet.
Shit va lång söndag.. Vaknade innan 06.....! Upp o käka frukost, klä på alla dessa kläder, ut med Bozo, möblerat om lite i sovrummet med dom få möbler jag har.. Måste testa nya ställen på möblemanget o känna efter om det blir bättre :)  Sen har jag tagit de lugnt, fixat lunch, torkat snor, ute m Bozo, tagit de lugnt, torkat snor o torkat snoor less på att vara hemma. Söndagen kan ta slut nu!

Jag längtar till slutet av denna månad..  punkt slut

Kommentarer
Postat av: martina

liten=( han blir nog bättre snart..sova sova bort allt de sjuka.. men du..jag längtar oxå till slutet av denna månad..=D då duuuu!!weeehaaaa...

2010-03-07 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0