Suomi

Sitter hos pappa o har blivit dissad av Nikko.. Morfar (ukki) har tagit över.  Nu är dom på villovägar här i Finland o hälsar på släkt. Jag fick inte ens följa med :P

När vi kom fram så var det ukki som gällde fullt ut. Han skulle tom. sova brevid honom! Så jag sov själv inatt. Han kommer garanterat sova brevid honom under alla dessa dagar. Skönt men tomt! :)

Båtresan gick bra men jag var såååå trött! Men tröttheten fick man lägga åt sidan o hänga med Nikko från 8-20.. Han levde i bollhavet. Han hoppade, studsade och åkte kana med alla andra barn. Han mådde sjukt bra! :) Sen har dom ju flera olika lekrum där han också storm trivdes. Det var bara att hänga på! :D

Bilder kan jag inte lägga upp än... Pappa har ingen blåtand på sin data. Så vi får se om det dyker upp när vi hamnar på svensk mark :)

Ser framemot dessa dagar här med familj o vänner. Men ser ännu mera framemot dagarna i Sthlm! :P See u

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0