Solen

Älskar solen! Börjar skifta mellan brun o svart nu :D

Idag har vi spenderat hela dagen på Risön.. Underbart! Nikko har kört high life o haft roligt. Han är en sån gladskit mitt lilla hjärta :) Han har skrattat o hållt på hela dagen och kvällen.

När vi kom hem vid 20.30 så somnade han som en stock. När han ska sova så har vi alltid våra rutiner och jag säger oftast "Mamma älskar dig mest i hela världen" innan jag lägger ner han i sin säng. Förut har han inte sagt något utan bara tittat på mig, gett mig en puss eller nått.. Men nu förtiden så svarar han sådär sött "Mmm" efter o gosar in sig.. Jag dööör han är så underbar min lilla älskling!

Jag känner mig helt kokt nu.. Ska lägga mig strax för nya tag imorgon! :)

Råkade ha nån konstig inställning på kameran så bilderna går i lila idag :D

En nöjd o glad Nikko på väg hem..


Powernap i bilen för att orka med kvällen o middag hos P o L


Me myself and I ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0