MAMMA

Saknaden är fortfarande enorm.. Vi är så många som önskar att du fanns med oss, stöttade oss, skrattade med oss (fast du var ganska duktig på att skratta åt oss också :P ), gav oss din närhet och kärlek.

Den kärleken och tryggheten du gav oss mamma kan ingen annan ge. Den kärleken saknar jag...

Den kärleken och tryggheten ger jag idag över till Nikko.

En sak som gör mig väldigt ledsen är att Nikko aldrig får ta del av dig mamma som person. Du hade vart den bästa mormorn i världen! Det vet jag.
Men det är tur att vi är så många som har goda minnen från dig mamma och kan berätta för Nikko vilken underbar Mamma, vän, "farmor" osv du var som fanns där för oss ALLA!

Du försvann från oss alldeles förtidigt..
Jag älskar dig!

Idag har det gått 4 år.. sen du flög iväg med änglarna..

"Vi möts där solen aldrig går ner"

Kommentarer
Postat av: kathleen..

Gumman.. Jag vet hur det känns... Kan bara inte förstå att det redan har gått 4år.. Du finns i mina tankar.. Kramar K

2010-07-16 @ 15:21:08
Postat av: Amira Shaaban Adams

Älsklingen...läser detta med tårar rinnandes. Du är så duktig på att skriva. Lider med dig och förstår inte hur du orkat men det har du och det är du så himla stark för. Inget annat skit spelar roll när man läser detta och äns försöker förstå din saknad. Jag saknar din mamma med. Mammas bästa vän och en kvinna jag bokstavligen växte upp med. En sån underbar person. Jag har bara goda minnen av Merja och dem lever kvar. Minns dem som igår.

Älskar dig gumman och stay strong.

2010-07-16 @ 22:52:53
Postat av: katja jansson

Håller me Amira du skriver så fint och du är så duktig på skriva Marika..vi saknar henne också<3

2010-07-16 @ 23:36:05
Postat av: martina

åhh fint!!! =D <3<3<3

2010-07-19 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0