KÅÅÅ

Min korvkille.. Han äälskar korv. Om han råkar se ett korvpaket eller liknande då SKA han ha.. Idag frågade jag honom om han ville ha korv till middag o då sken han upp o halv skrek KÅÅÅ o sprang hem uppför trappen hemma in i köket ställde sig vid kylskåpet och såg glad ut o pekade uppåt KÅÅÅ :D

Rå korv är det bästa verkar det som, så han fick sig en korv o tugga på innan middagen.. En så nöjd o glad kille. Han kanske har träffat morfar för mycket? :P

Min lilla skit! Älskar dig mest i hela världen!!


Tack för visiten V :D Mycket trevligt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha ha, ja det låter verkligen som morfars lilla kille! Kommer ihåg när vi satt i bilen och skulle till Södersved och din pappa satt och åt på en rå falukorvsring medan han körde :D

2010-07-23 @ 22:06:53
Postat av: Hanna

Oops råkade visst bli lite dubbelt :S Är inte så haj på det här...

2010-07-23 @ 22:20:30
Postat av: Marika

Hahaha ja det låter som min far haha Miss u Hannis <3

2010-07-23 @ 22:20:48
Postat av: Hanna

Oops råkade visst bli lite dubbelt :S Är inte så haj på det här...



Kram

2010-07-23 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0