Jaha

In igen med Nikko på akuten.. Svårt o andas.. Skit jobbigt att se på.. Han var ändå glad o duktig på akuten o charmade alla sjuksystrar o läkare :) Han fick den hjälp han behövde..
Hela söndagen har jag o Nikko tillbringat på akuten.

Tycker att det är skit jobbigt att se o höra hur den där lilla kroppen kämpar med att få luft. Han själv får nog panik ibland för han bara gråter o visar att det är jobbigt. Mitt hjärta går sönder när det e så. Jag önskar jag kunde hjälpa honom när det e som jobbigast.
Jag kanske får åka in med honom igen.. Det låter inte så bra just nu :(
Skit jobbigt det här speciellt när man är själv! Ingen o disskutera med, inget stöd. Vid sånna här tillfällen känner man sig ganska ensam.

Du är mitt allt ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Marika! Usch vad jobbigt det låter, har han astma eller vad är det som han lider av... Jag tänker på dig/ kram Lisa

2010-07-04 @ 22:55:16
Postat av: kathleen..

Men gumman.. Om du vill prata så e det bara o ringa.. Du finns i mina tankar.. Massa Kramar

2010-07-05 @ 07:54:44
Postat av: Anonym

förstår att det är jobbigt..snyft du har många, kanske inte nära fysiskt, men nära i tanken. Nikko är stark, det har han fått från sin mor. Tveka inte om du vill prata. <3 kramkram

2010-07-05 @ 11:28:29
Postat av: katja jansson

Hej Marika<3

visste inte att ni åkt in igen..va jobbigt och vad orolig man blir kommer själv ihåg när Soraya har haft jobbigt med andningen.Ring om du behöver prata.

kram

2010-07-06 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0