Hehe

Idag har jag o min älskling vart ute hela dagen bla lekt med Theo eller lekt o lekt dom bråkar om saker mest hehe Hoppas att den biten går över fort.. Kämpar vidare! :D

Senare var vi hemma hos L o D. Medans Nikko o Isak lekte o sprang runt så fick jag mig en bra ide.. Att trimma Nikkos hår! Blev skit snyggt för att aldrig ha använt en trimmer förut eller klippt någon :) Tyvärr hann jag aldrig få någon bild på honom men tar en imorgon. Han har ju så fjunigt hår så trimmern tog inte riktigt men fixade det till slut och han fick sig en snygg fripp. Isak rök också med en ny fripp :D

Haft en skön dag med mycket mys, närhet och lek från älsklingen♥

Han somnar som en stock på kvällarna numera efter all lek o spring ute. Han är så rolig o sötare unge får man ju leta efter! Mitt allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0