Äntligen

.. har jag fått hem min bästa kille! Vart lite grin när pappa (Matte) åkte men gick snabbt över till kram o pusskalas :) Mitt lilla hjärta ♥ Ååå det är så mysigt att ha han hos mig igen. Saknat hans pussar o kramar.
Idag har vi läst böcker, lekt med bilar, ätit, sovit, lekt med klossar, vart ute o lekt o badat :) Han somna som en stock för ett par timmar sen.

Nu sitter man här i sin ensamhet igen och längtar tillbaka till stockholm.

Har tänkt på mamma rätt mycket på sista tiden säkert för att det närmade sig årsdag men jag saknar henne så otroligt mycket. Varför ska dom bästa försvinna först? Gör så ont i mig fortfarande.. Lilla mamma.. Älskar dig!

Jag o Miretta köpte en ängel och två små söta rosa hjärtan o la vid mammas grav igår.. Satt där en stund och små pratade.. Älskar dig syster!♥


Kommentarer
Postat av: katja jansson

Vad fint<3

Snart ses vi igen.

2010-07-18 @ 10:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0