Vem

Vem trodde att livet kunde vända så här?

Men livet vänder mot det bättre har jag insett nu under dessa dagar hemma.
Jag o Nikko är nästan helt 100 nu :) Jag är bara matt i kroppen och huvudet.. Men det går väl över!

Imorgon hoppas jag få svar på lägenheten När Var Hur. Ska bli skönt att få börja om med mitt och små pyssla i lägenheten. Jag kommer säkert att ha jobbigt i början men det kommer att bli bättre ju längre tiden går. Jag är ju inte ensam i denna värld! ;)

Älskar er alla mina nära o kära.

Kommentarer
Postat av: Linda

Marika, vilken chock det här blev. Jag har inte kollat bloggen på ett tag... Och nu detta =(

Ring mig/maila om du vill prata/träffas. Förstår att det är väldigt mycket just nu...

Kramar till dig & Nikko. Ni fixar det här.

2010-01-25 @ 12:26:57
Postat av: Alex

Hej! Vickan berättade vad som har hänt så jag kunde inte låta bli att titta förbi här.



Du verkar så otroligt stark och har tagit en vettig inställning till allting. Det är så lätt att man hamnar i ett "jag hoppas att han ändrar sig-tänk" men du verkar vara på väg mot ett nytt liv redan nu. Fan vad bra! All lycka till dig och lille Nikko!

2010-01-25 @ 17:07:04
URL: http://tantalexandra.se
Postat av: Dina

klokt sagt Alex!

Du vet Marika, när nåt går snett så är det för att nåt bättre är på gång...

2010-01-26 @ 00:06:29
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: martina

ahhh du är verkligen inte själv min älskliiing!!! o du vet ju vad jag sa om det du skulle titta på där ska bo haha wawawiiwaaa =)) puss puss ska vi ta den där kryssen snart eller?? puussgurk..

2010-01-26 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0