UTGÅNG

Japp ikväll sker det! Min första fylla på ÅR o dar!! Jag har inte druckit alkohol på flera år typ :) Jag har druckit alkoholfria öl när jag blivit sugen.

Så gott folk.. Jag kommer att inta alkohol ikväll.. OM ni får ett samtal från någon som bara flåsar, sluddrar, mumlar om något att hon älskar dig eller nått så KAN det vara jag... Men ta åt er för all del! hehe
Eller så slutar kvällen hos Lotta kl 20 med en däckad Marika som sussar gott :P

Allt kan hända!

Jag ska strax åka iväg till Lotta och börja kvällen där. Matte har precis kommit hem från Systemet och vi får väl se vad han har att komma med :D Säkert nått jätte gott! Han är duktig på det här med dricka fast han inte dricker själv ♥ 

Det ska bli jätte kul att få komma ut bland Kramfors folket. Vi får väl se vad det hänger för folk ute.. Jag har ingen aning!

Hörs mer

Kommentarer
Postat av: Dina

Ha så kul!

2010-01-05 @ 16:32:02
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0