Ute

Jag, Nikko o Bozo har varit ute i nån timme o gått en promenad o skottat snö.
Kallt men skönt. Jag MÅSTE inhandla långkallingar!! Jag har bott här i 5 år och äger fortfarande inte ett par :) Men det ska inhandlas vill jag lova. Mina lår är snart upptinade. Det gör så ont när dom tinas upp.. det sticker så där jobbigt! Nikko låg o slappa i sin fårskinns åkpåse o var kokhet när vi kom in förutom om kinderna :) Han såg så söt ut i sin vagn.

Kan ju slänga upp ett kort på mig idag. Det var alldeles för länge sen ni fick se mitt söta nylle! :)
Bjuder på denna svartvita bild som jag tog idag för att kolla hur min lilla fläta i luggen ser ut hehe



En bild på Nikkos flingor också då! Ps bry er inte om det runt smetade snoret i ansiktet


Kommentarer
Postat av: Dina

Gör som jag, använd pantsen som kallingar...! glömmer också att köpa. :-/

2010-01-02 @ 16:53:59
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Marika

Ja jag kom på det idag! hehe Ibland e man inte den vassaste kniven i lådan... :D

2010-01-02 @ 17:18:02
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0