Upp o Ner

Upp o ner ner o upp tuppen galer i granens topp..

Så känns det i mig just nu. Har så mycket o tänka på så jag blir galen snart. Jag har bara lust o lägga mig ner på golvet o sova tills allt löst sig runt omkring.

Jag vill inte det här!! Jag är arg, glad, ledsen alla möjliga känslor går igenom mig varje dag. Vad faaaan..

Vill någon ta över mitt liv en liten stund så jag får vila min skalle?? Bara en liten stund?

Jag blir även tokig på allt detta väntande.. Jag vill ha saker o ting fixat NU NU NU.. Vill inte sitta här mer.. Jag vill börja mitt nya liv i mitt lilla castle som den prinsessa jag e :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Marika, jag önskar att jag kunde byta med dig en liten stund så att du får vila dig lite ifrån allt detta...

Vi på jobbet vill att du hör av dig om du behöver hjälp på nåt vis, flytt, möbler , barnvakt eller vad som helst. Vi tänker på dig! Bara så du vet.

Kram!!

PS: Du ÄR en prinsessa, helt klart!

2010-01-29 @ 12:04:25
Postat av: Dina

Soon, very soon..

2010-01-29 @ 12:04:49
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0