Sådärja..


Nu var gårdagen o natten gjord. Jag fick i mig en hel del alkohol med trevligt sällskap. Jag fick i mig 6 alkoläsk sen är jag i Norrland och SJÄLVKLART fanns dunken med i bilden :D

Början av kvällen var rolig hemma hos Lotta. Kul att träffa lite nytt folk!

Här är Lotta och några från förfesten.  



Väl ute vart de en whiterussian som ENDAST smakade mjölk.. när jag gick fram till baren för att be dom smaka på den så sa dom att "den ska smaka mjölk".. JOooJOOo ELLER INTE! Där kände jag j**la bönder som inte ens vet hur en drink ska smaka. " Den ska smaka så" Ser jag dum ut eller?? Lämnade drinken där och beställde självklart tequila :D  Ni som känner mig.. Vad är en kväll utan några tequila??!
Vi dansade, pratade med folk och så.         MEN

Jag kände mig så gammal ibland.. Bland 20 åringarna inte så konstigt kanske men kände just med samtalsämnena, hävda sig, tjaffsen mellan "små pojkarna" på krogen ja jag kände mig gammal och hade inte alls mycket gemensamt med dom där på krogen. Men det var kul att dansa! Nästa gång jag ska ut ska jag se till så att det är 25+! 

Jag kom hem någongång innan två och gick hem i 20 minus.. Iofs så är det inte så långt hem från "stan" men det var KALLT! Mina lår var illröda när jag väl kom hem. Matte satt uppe när jag kom hem så vi småpratade lite innan läggdags men först var jag ju tvungen o ta mig några (3) nattmackor som jag sedan gav till Bozo för att jag inte orkade äta upp dom.. Smart... Bozo var nog glad! 

Tinades upp i sovrummet under täcket och somnade gott sen, tills Nikko vaknade och bestämde sig för att vara vaken ett tag.. Så nu är jag lagom mosig i huvudet när jag sitter här!

Men det var min kväll det för er som har varit intresserade av den och fortsatt läsa ända ner hit :P 

Kommentarer
Postat av: sophie

vilken pingla!!!!

2010-01-06 @ 17:01:17
Postat av: Marika

Eller hur! :D

2010-01-06 @ 18:00:36
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0