POETEN

Det är jag som är poeten... :P Jag mådde precis som ett craphole igår och därav den "poetiska" lilla skriften :P

Idag har det känts lite bättre och jag hoppas på att det blir bättre dag för dag.

Imorgon ska jag o Nikko gå på Öppna förskolan. Det var jätte länge sen vi var där. Så det ska bli jätte kul att få åka dit nu när Nikko halv som halvt går och tar för sig mer. Han kommer nog ha jätte kul där :) Min lilla plutt!

Han har kommit i en JÄTTE jobbig period.. den har även hållt i sig nu i över en vecka.. Han släpper inte mig ur sikte! Han blir galen när jag lämnar rummet.. Jag menar GALEN! Skriker, grinar och blir en riktig surmule. Jag hoppas att den perioden snart är över.. Jag kommer att bli knäpp annars! Matte duger inte heller om jag e hemma. Så den enda lösningen är att jag måste åka hemifrån om jag vill vara för mig själv för en stund :)
Min lilla lilla älskling.. Han är den bästa lilla grinollen! Älskar honom såå♥


Nu måste jag gå o lägga mig. Skriver mer imorgon Gonatt

Kommentarer
Postat av: Dina

Du vet, barnen känner dig, dom vet inte vad dom känner, men om du inte mår 100 blir dom oroliga. Du är deras ALLT!!

Jag tror jag har skrivit det förut men den tåls att skriva igen, det är ett grekiskt ordspråk:

Om man förlorar sin pappa blir man faderslös.

Om man förlorar sin mamma blir man föräldrarlös...

2010-01-19 @ 14:19:12
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0