MÅNDAG

Idag stod det SHOPPA på min TO DO- LIST :D

Jag tog Nikko o Joakim med mig och åkte till Sollefteå för att shoppa. Jag tror inte att barnen uppskattade denna dag lika mycket som jag gjorde. Livet e hårt ibland när man e liten ;)

Vi körde i snöstorm och körde in i snöväggar varje gång det körde förbi en lastbil.. Jag kan ju säga att nästan varje möte var en lastbil.. Spännande tripp! "Åker jag på min sida av vägen eller inte?" ;)
Jag körde sakta men säkert fram till Solle..

Jag hittade ett enkelt snyggt linne i svart som är lite "säckig" nedtill och en svart bolero till. Blev nöjd med mina köp.. Självklart räckte det inte där.. Jag hittade även overknee strumpor och tights ( fler långkallingar hehe )

Hittade även denna.
Det var det enda plagg jag hittade en bild på nätet.. :)
Snyggt!


Mina kap idag! Jag hade kunnat handla HUR mycket som helst men jag måste spara mina pengar till Thailand.
Varenda öre är värd att spara till resan. Annars är jag inte så duktig på att spara.. Lever lite här o nu ibland.
Det är tur jag har Matte vid min sida som heter Spara i andranamn.. :P

Jaa Joakim fick oxå ut något av resan.. Ni som tycker jag e hård mot barnen som tar med dom på MIN shoppar dag :)
Han fick titta på spel i spelbutiken och en snabbrunda i leksaksaffären :P

Nikko han hängde mest med o var nöjd med att titta på folk. Han måste vänjas.. Han ska även vara glad att vi inte bor i Stockholm... hehe

Bjuder på lite roliga bilder





Nu ska jag få massage av min älskling! Massageoljan står redo på bordet.. 

Sov gott mina vänner.   POK 

Kommentarer
Postat av: viktoria

men hallå din lilla bajskorv, jag var ju ledig igår ju!!!

2010-01-05 @ 09:44:23
URL: http://www.viktoriafrolund.blogspot.com
Postat av: Dina

Ok... fattar... Nikko 2 är på väg?? ;-)

2010-01-05 @ 16:35:10
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0