Gonatt

Det ska bli sååå skönt att sova. Jag sitter just nu här i soffan och drar mig för att gå ut i -25.. Som tur är så gillar inte Bozo kylan heller. Han får nå dampryck och springer runt på tomten som att det brann i baken på honom, efter två minuter så kommer han hoppandes på två ben eller ibland ett o vill in.. hehe Det ser jätte roligt ut! Jag tror att det blir för kallt för tassarna och att han får upp snö mellan dynorna. 

Mammas hängläpp i början av vintern ♥



Det jobbigaste med denna kyla är att den verkar vara här för att stanna.. :( 
Nu vill jag att det ska bli Mars så jag kan få lite värme, riktig värme! :)

Jag ska gå ut nu så jag har det gjort.. Matte ligger här i soffan brevid mig o snarkar under täcket.. Han har det säkert jätte varmt o skönt där under.. Han ska nog få värma mig när jag kommer in :P

Gonatt folket hörs imörrn


Kommentarer
Postat av: viktoria

Tjohoooo e du fortfarande bakis efter tisdagen eller har du piggnat pårej?

=)

2010-01-07 @ 23:20:14
URL: http://www.viktoriafrolund.blogspot.com
Postat av: martina

hmm mammas hängläpp..=S konstigt...

2010-01-11 @ 00:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0