Fortfarande..

Fortfarande -25 ute.. Brr fryser så inombords. Bara tanken att gå ut just nu får mig att rysa.. tom. att det ger mig en pisshurr om ni vet vad det e? :D
Snart måste jag ut.. ska göra några ärenden på stan när Nikko vaknat.. Bilen har motorvärmare som tur e!

Jag längtar så till ikväll.. Då ska jag, Matte och Nikko (Joakim ska till sin mormor) BASTAAaa hemma hos MoM. Det ska bli mysigt. Få tina upp i en bastu. Inte illa! :)

Det är nu en dag som denna man önskar att man va rik och kunde be någon o slänga ihop en bastu där nere i källaren.. Vi har planer att bygga en. Men vi har prioriterat annat. Det ska bli härligt när vi fått iordning där nere.. Bort med heltäckningsmattan och dom bruna tapeterna, in med nytt fräscht golv med nya fräscha tapeter. Inte så mycket jobb egentligen men som sagt vi har prioriterat annat. Jag kan leva med nedervåningen ett tag till.

Det är tur att vi har så goda vänner som låter oss komma o basta! :) Längtar såååååå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0