Trååååk

ÅÅå va tråkigt jag har just nu.. Inget på tv.. ingen här.. ingen lust att fixa här hemma.. Nikko sover.. Inge gotti hemma.. Trååååk

Jag får väl sitta här o uggla sjäääälv :P

Idag har vi varit på Nikkos dagis på ett möte. Det verkade vara ett ok normalt dagis där Nikko säkert kommer att trivas. Litet o mysigt! Så den 1 Mars börjar inskolningen.. Spännande! Ska bli lite roligt samtidigt som det säkert kommer kännas konstigt o lämna iväg min lilla bebis :)

Imorgon är det fjärde gången jag ska på samma arbetsintervju.. Hoppas den blir av nu! :) Ni som orkar o hängt med.. håll tummarna nu en sista gång! hehe

En till sak.. Jag tror Nikko har fått vattkoppor!! Det är bra på ett sätt att han får det nu än senare i livet. Vi får se imorgon hur han ser ut.

Nä ska väl gå o lägga mig så är det en ny dag imorgon!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0