Stora

Stora dagen imorgon! Min lilla Nikko fyller ETT ÅR! Det känns som jag precis klämde ut honom :)
Jag kommer fortfarande känslan och lyckan jag kände när han kom till världen. Min lilla älskling.

Han var så liten min plutt 2800g och 46 cm lång. Liten skit ♥

Imorgon blir det först Öppna förskolan, göra tårta och fixa  inför kalaset. Det ska bli roligt!

Ikväll kom Miretta (syster) upp för att fira Nikko. Hon ska även hjälpa till o packa osv om jag bara kan få klartecken från banken så hjälper hon mig att flytta också. Tack ♥

Får panik, vill bara flytta härifrån.. Det är så mycket känslor så jag klarar inte av att vara här i huset. Jag vill bara ha min lägenhet!!

Snart e det läggdags för min del. Ny dag imorgon! (samma skit :P)

Men som jag sagt förut.. Det är tur jag har Nikko o mina vänner som gör mig glad och får mig att känna mig ok fast allt som hänt och händer.

Skriver ett fint citat som jag fick idag av en vän

"..När det gör ont att se tillbaka och du är rädd att se framåt,kan du titta brevid dig och din bästa vän är där.."

Kommentarer
Postat av: martina

=D

2010-02-03 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0